Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3920
Назва: | ФОРМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ ДО ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Автори: | Лазарєва, Т.А. |
Ключові слова: | професійна підготовка інженер-технолог харчової галузі творча діяльність форми організації навчання етапи діяльності професійно важливі якості колективні форми навчання індивідуальні парні групові |
Дата публікації: | 27-січ-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Ефективність професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі до творчої діяльності залежить від організації навчальної діяльності студентів та обґрунтованим вибором відповідних форм творчого навчання. Форма навчання визначається як зовнішньою, так і внутрішньою сторонами організації навчального процесу. Зовнішня сторона організації навчального процесу представлена узгодженою діяльністю викладача та студента, яка здійснюється у визначеному порядку та в певному режимі [2]. Внутрішня процесуально змістовна сторона організації навчального процесу обумовлена зв’язками, що виникають між цілями, змістом, методами та засобами навчання. Отже, форми творчого навчання у професійній підготовці майбутніх інженерів-технологів харчової галузі повинні бути підпорядковані розробленим цілям, змісту, методу та засобам творчого навчання; відповідати такій організації творчої діяльності, яка існує у творчому професійному середовищі інженерів-технологів харчових виробництв. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3920 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lazereva.doc | 122,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.