Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3910
Назва: ТВОРЧИЙ ПІДХІД ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНЖЕНЕРНА ГРАФІКА»
Автори: Дашкевич, О. С.
Ключові слова: інженерна графіка
креслення
просторове уявлення
творчий подхід
метод контрольних евристичних запитань
Дата публікації: 27-січ-2015
Короткий огляд (реферат): Інженерна та комп’ютерна графіка є одною з дисциплін, які розвивають просторове уявлення студентів. Без просторового уявлення в сучасної людини обов’язково виникнуть проблеми з адаптацією в швидкоплинному світі. Крім того, інженерна графіка – це мова технічного спілкування, інструмент передачі конструкторської інформації. Через графічну діяльність реалізуються одночасно такі пізнавальні процеси, як відчуття, сприяння, уявлення. Розвиток просторового уявлення має виключну значущість, бо розвиток уявлення, особливо наочно-образного й просторового тісно пов’язані з інтелектом людини. Тут ми стикаємося з проблемою випускників шкіл, де дуже мала кількість годин на предмет «креслення». Учні приходять до нас із дуже слабко розвиненим просторовим уявленням. Тільки за умови, що задача доступна учню, якщо цілі її рішення зрозумілі, він відчуває свій поступ вперед. Для успішного вивчення цієї дисципліни необхідно поєднання репродуктивної діяльності студентів з активізацією їхньої самостійної пошукової діяльності, розвиток просторового уявлення і творчого професійного уявлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3910
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dashkevush.doc121,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.