Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3910
Назва: ТВОРЧИЙ ПІДХІД ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНЖЕНЕРНА ГРАФІКА»
Creative approach in teaching of “Engineering graphics” class
Автори: Дашкевич, О. С.
Dashkevich A.
Ключові слова: інженерна графіка
креслення
просторове уявлення
творчий подхід
метод контрольних евристичних запитань
engineering graphics
spatial reasoning
drawing
creative approach
the heuristic control issues
Дата публікації: 27-січ-2015
Бібліографічний опис: Дашкевич О. С. Творчий підхід при викладанні курсу «Інженерна графіка» / О. С. Дашкевич // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2014. - № 42-43. - С. 125-129.
Короткий огляд (реферат): Інженерна та комп’ютерна графіка є одною з дисциплін, які розвивають просторове уявлення студентів. Без просторового уявлення в сучасної людини обов’язково виникнуть проблеми з адаптацією в швидкоплинному світі. Крім того, інженерна графіка – це мова технічного спілкування, інструмент передачі конструкторської інформації. Через графічну діяльність реалізуються одночасно такі пізнавальні процеси, як відчуття, сприяння, уявлення. Розвиток просторового уявлення має виключну значущість, бо розвиток уявлення, особливо наочно-образного й просторового тісно пов’язані з інтелектом людини. Тут ми стикаємося з проблемою випускників шкіл, де дуже мала кількість годин на предмет «креслення». Учні приходять до нас із дуже слабко розвиненим просторовим уявленням. Тільки за умови, що задача доступна учню, якщо цілі її рішення зрозумілі, він відчуває свій поступ вперед. Для успішного вивчення цієї дисципліни необхідно поєднання репродуктивної діяльності студентів з активізацією їхньої самостійної пошукової діяльності, розвиток просторового уявлення і творчого професійного уявлення. У статті доведена актуальність підвищення якості викладання курсу «Інженерна графіка», важливість розвитку просторового уявлення майбутніх спеціалістів. З метою підвищення зацікавленості студентів, стимулюванні їх творчої активності і рівня засвоєння учбового матеріалу, обгрунтована необхідність використання творчих підходів при вивченні дисципліни. Наведені приклади використання методу контрольних евристичних запитань для активізації творчої діяльності студентів.
The topicality to improving the quality of teaching the course "Engineering graphics" and the importance of spatial thinking of future specialists is shown. The necessity of applying creative approaches in the study of the discipline is substantiated in order to increase students' interest, stimulate their creativity and level of learning. The examples of using the heuristic method of control issues to enhance students' creative activity are put.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3910
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dashkevush.doc121,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.