Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3910
Title: ТВОРЧИЙ ПІДХІД ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНЖЕНЕРНА ГРАФІКА»
Authors: Дашкевич, О. С.
Keywords: інженерна графіка
креслення
просторове уявлення
творчий подхід
метод контрольних евристичних запитань
Issue Date: 27-Jan-2015
Abstract: Інженерна та комп’ютерна графіка є одною з дисциплін, які розвивають просторове уявлення студентів. Без просторового уявлення в сучасної людини обов’язково виникнуть проблеми з адаптацією в швидкоплинному світі. Крім того, інженерна графіка – це мова технічного спілкування, інструмент передачі конструкторської інформації. Через графічну діяльність реалізуються одночасно такі пізнавальні процеси, як відчуття, сприяння, уявлення. Розвиток просторового уявлення має виключну значущість, бо розвиток уявлення, особливо наочно-образного й просторового тісно пов’язані з інтелектом людини. Тут ми стикаємося з проблемою випускників шкіл, де дуже мала кількість годин на предмет «креслення». Учні приходять до нас із дуже слабко розвиненим просторовим уявленням. Тільки за умови, що задача доступна учню, якщо цілі її рішення зрозумілі, він відчуває свій поступ вперед. Для успішного вивчення цієї дисципліни необхідно поєднання репродуктивної діяльності студентів з активізацією їхньої самостійної пошукової діяльності, розвиток просторового уявлення і творчого професійного уявлення.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3910
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dashkevush.doc121,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.