Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3910
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДашкевич, О. С.-
dc.contributor.authorDashkevich A.-
dc.date.accessioned2015-01-27T13:37:20Z-
dc.date.available2015-01-27T13:37:20Z-
dc.date.issued2015-01-27-
dc.identifier.citationДашкевич О. С. Творчий підхід при викладанні курсу «Інженерна графіка» / О. С. Дашкевич // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2014. - № 42-43. - С. 125-129.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3910-
dc.description.abstractІнженерна та комп’ютерна графіка є одною з дисциплін, які розвивають просторове уявлення студентів. Без просторового уявлення в сучасної людини обов’язково виникнуть проблеми з адаптацією в швидкоплинному світі. Крім того, інженерна графіка – це мова технічного спілкування, інструмент передачі конструкторської інформації. Через графічну діяльність реалізуються одночасно такі пізнавальні процеси, як відчуття, сприяння, уявлення. Розвиток просторового уявлення має виключну значущість, бо розвиток уявлення, особливо наочно-образного й просторового тісно пов’язані з інтелектом людини. Тут ми стикаємося з проблемою випускників шкіл, де дуже мала кількість годин на предмет «креслення». Учні приходять до нас із дуже слабко розвиненим просторовим уявленням. Тільки за умови, що задача доступна учню, якщо цілі її рішення зрозумілі, він відчуває свій поступ вперед. Для успішного вивчення цієї дисципліни необхідно поєднання репродуктивної діяльності студентів з активізацією їхньої самостійної пошукової діяльності, розвиток просторового уявлення і творчого професійного уявлення. У статті доведена актуальність підвищення якості викладання курсу «Інженерна графіка», важливість розвитку просторового уявлення майбутніх спеціалістів. З метою підвищення зацікавленості студентів, стимулюванні їх творчої активності і рівня засвоєння учбового матеріалу, обгрунтована необхідність використання творчих підходів при вивченні дисципліни. Наведені приклади використання методу контрольних евристичних запитань для активізації творчої діяльності студентів.uk_UK
dc.description.abstractThe topicality to improving the quality of teaching the course "Engineering graphics" and the importance of spatial thinking of future specialists is shown. The necessity of applying creative approaches in the study of the discipline is substantiated in order to increase students' interest, stimulate their creativity and level of learning. The examples of using the heuristic method of control issues to enhance students' creative activity are put.-
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінженерна графікаuk_UK
dc.subjectкресленняuk_UK
dc.subjectпросторове уявленняuk_UK
dc.subjectтворчий подхідuk_UK
dc.subjectметод контрольних евристичних запитаньuk_UK
dc.subjectengineering graphics-
dc.subjectspatial reasoning-
dc.subjectdrawing-
dc.subjectcreative approach-
dc.subjectthe heuristic control issues-
dc.titleТВОРЧИЙ ПІДХІД ПРИ ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНЖЕНЕРНА ГРАФІКА»uk_UK
dc.titleCreative approach in teaching of “Engineering graphics” class-
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dashkevush.doc121,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.