Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3845
Название: ОБКЛАДИНКА ЖУРНАЛУ: ДОДАТКОВІ РЕКЛАМНІ МОЖЛИВОСТІ
Авторы: Сухоніс, В. В.
Ключевые слова: періодичне видання - журнал
обкладинка журналу
рекламні можливості
додаткові рекламні можливості
Дата публикации: 19-ноя-2014
Краткий осмотр (реферат): Обкладинка журналу покликана рекламувати його зміст. Її завдання – виділити видання з безлічі інших на полицях магазинів. Один із шляхів – зробити «обличчя» журналу незвичайним за допомогою додаткових фарб. Використання додаткових технологічних процесів при виготовленні та обробці журнальних обкладинок останнім часом стало носити повсякденний характер. Мало хто з видавців може сьогодні дозволити собі випустити на ринок журнал з обкладинкою, надрукованій тільки в чотири фарби або без УФ-лакування. До рідкісного типу видань в основному відносяться галузеві, відомчі, наукові та інші малобюджетні журнали,які не піклуються про продаж через системи розповсюдження, мають обмежене, але постійне коло читачів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3845
Располагается в коллекциях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Suhonis.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.