Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3845
Назва: ОБКЛАДИНКА ЖУРНАЛУ: ДОДАТКОВІ РЕКЛАМНІ МОЖЛИВОСТІ
Автори: Сухоніс, В. В.
Ключові слова: періодичне видання - журнал
обкладинка журналу
рекламні можливості
додаткові рекламні можливості
Дата публікації: 19-лис-2014
Короткий огляд (реферат): Обкладинка журналу покликана рекламувати його зміст. Її завдання – виділити видання з безлічі інших на полицях магазинів. Один із шляхів – зробити «обличчя» журналу незвичайним за допомогою додаткових фарб. Використання додаткових технологічних процесів при виготовленні та обробці журнальних обкладинок останнім часом стало носити повсякденний характер. Мало хто з видавців може сьогодні дозволити собі випустити на ринок журнал з обкладинкою, надрукованій тільки в чотири фарби або без УФ-лакування. До рідкісного типу видань в основному відносяться галузеві, відомчі, наукові та інші малобюджетні журнали,які не піклуються про продаж через системи розповсюдження, мають обмежене, але постійне коло читачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3845
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suhonis.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.