Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухоніс, В. В.-
dc.date.accessioned2014-11-19T08:41:17Z-
dc.date.available2014-11-19T08:41:17Z-
dc.date.issued2014-11-19-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3845-
dc.description.abstractОбкладинка журналу покликана рекламувати його зміст. Її завдання – виділити видання з безлічі інших на полицях магазинів. Один із шляхів – зробити «обличчя» журналу незвичайним за допомогою додаткових фарб. Використання додаткових технологічних процесів при виготовленні та обробці журнальних обкладинок останнім часом стало носити повсякденний характер. Мало хто з видавців може сьогодні дозволити собі випустити на ринок журнал з обкладинкою, надрукованій тільки в чотири фарби або без УФ-лакування. До рідкісного типу видань в основному відносяться галузеві, відомчі, наукові та інші малобюджетні журнали,які не піклуються про продаж через системи розповсюдження, мають обмежене, але постійне коло читачів.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectперіодичне видання - журналuk_UK
dc.subjectобкладинка журналуuk_UK
dc.subjectрекламні можливостіuk_UK
dc.subjectдодаткові рекламні можливостіuk_UK
dc.titleОБКЛАДИНКА ЖУРНАЛУ: ДОДАТКОВІ РЕКЛАМНІ МОЖЛИВОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suhonis.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.