Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3845
Title: ОБКЛАДИНКА ЖУРНАЛУ: ДОДАТКОВІ РЕКЛАМНІ МОЖЛИВОСТІ
Authors: Сухоніс, В. В.
Keywords: періодичне видання - журнал
обкладинка журналу
рекламні можливості
додаткові рекламні можливості
Issue Date: 19-Nov-2014
Abstract: Обкладинка журналу покликана рекламувати його зміст. Її завдання – виділити видання з безлічі інших на полицях магазинів. Один із шляхів – зробити «обличчя» журналу незвичайним за допомогою додаткових фарб. Використання додаткових технологічних процесів при виготовленні та обробці журнальних обкладинок останнім часом стало носити повсякденний характер. Мало хто з видавців може сьогодні дозволити собі випустити на ринок журнал з обкладинкою, надрукованій тільки в чотири фарби або без УФ-лакування. До рідкісного типу видань в основному відносяться галузеві, відомчі, наукові та інші малобюджетні журнали,які не піклуються про продаж через системи розповсюдження, мають обмежене, але постійне коло читачів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3845
Appears in Collections:Статті студентів, магістрів, аспірантів (Факультет технологічний)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suhonis.docx12,36 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.