Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3653
Назва: СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННАЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Черняк, О. М.
Ключові слова: соціальна реклама
безпека життєдіяльності
формування культури
Дата публікації: 27-жов-2014
Короткий огляд (реферат): Активна діяльність людини в сучасних умовах надає особливий сенс культури безпеки життєдіяльності. Непорозуміння значущості питань безпеки в умовах все зростаючого прискорення життєдіяльності призвело до того, що щорічно на дорогах України гинуть 4000 людей, а 40000 отримують каліцтва і травми. Причиною виникнення пожеж у 9 випадках з 10 є необережне поводження з вогнем. Через нехтування правилами культури поведінки в суспільстві, сім'ї, особистої гігієни та здорового способу життя зростає відсоток захворювань на СНІД, алкоголізм, наркоманію, тютюнопаління, а отже все це наслідок відсутності культури життєдіяльності, яка є не просто фактором, а основою безпеки в сучасному соціумі з його урбанізацією і перенаселеністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3653
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernyak.docx13,47 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.