Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3653
Title: СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННАЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Черняк, О. М.
Keywords: соціальна реклама
безпека життєдіяльності
формування культури
Issue Date: 27-Oct-2014
Abstract: Активна діяльність людини в сучасних умовах надає особливий сенс культури безпеки життєдіяльності. Непорозуміння значущості питань безпеки в умовах все зростаючого прискорення життєдіяльності призвело до того, що щорічно на дорогах України гинуть 4000 людей, а 40000 отримують каліцтва і травми. Причиною виникнення пожеж у 9 випадках з 10 є необережне поводження з вогнем. Через нехтування правилами культури поведінки в суспільстві, сім'ї, особистої гігієни та здорового способу життя зростає відсоток захворювань на СНІД, алкоголізм, наркоманію, тютюнопаління, а отже все це наслідок відсутності культури життєдіяльності, яка є не просто фактором, а основою безпеки в сучасному соціумі з його урбанізацією і перенаселеністю.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3653
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernyak.docx13,47 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.