Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3653
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧерняк, О. М.-
dc.date.accessioned2014-10-27T08:23:13Z-
dc.date.available2014-10-27T08:23:13Z-
dc.date.issued2014-10-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3653-
dc.description.abstractАктивна діяльність людини в сучасних умовах надає особливий сенс культури безпеки життєдіяльності. Непорозуміння значущості питань безпеки в умовах все зростаючого прискорення життєдіяльності призвело до того, що щорічно на дорогах України гинуть 4000 людей, а 40000 отримують каліцтва і травми. Причиною виникнення пожеж у 9 випадках з 10 є необережне поводження з вогнем. Через нехтування правилами культури поведінки в суспільстві, сім'ї, особистої гігієни та здорового способу життя зростає відсоток захворювань на СНІД, алкоголізм, наркоманію, тютюнопаління, а отже все це наслідок відсутності культури життєдіяльності, яка є не просто фактором, а основою безпеки в сучасному соціумі з його урбанізацією і перенаселеністю.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UK
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk_UK
dc.subjectформування культуриuk_UK
dc.titleСОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННАЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chernyak.docx13,47 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.