Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3653
Название: СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННАЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Авторы: Черняк, О. М.
Ключевые слова: соціальна реклама
безпека життєдіяльності
формування культури
Дата публикации: 27-окт-2014
Краткий осмотр (реферат): Активна діяльність людини в сучасних умовах надає особливий сенс культури безпеки життєдіяльності. Непорозуміння значущості питань безпеки в умовах все зростаючого прискорення життєдіяльності призвело до того, що щорічно на дорогах України гинуть 4000 людей, а 40000 отримують каліцтва і травми. Причиною виникнення пожеж у 9 випадках з 10 є необережне поводження з вогнем. Через нехтування правилами культури поведінки в суспільстві, сім'ї, особистої гігієни та здорового способу життя зростає відсоток захворювань на СНІД, алкоголізм, наркоманію, тютюнопаління, а отже все це наслідок відсутності культури життєдіяльності, яка є не просто фактором, а основою безпеки в сучасному соціумі з його урбанізацією і перенаселеністю.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3653
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Факультет енергетичнйи)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chernyak.docx13,47 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.