Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3522
Название: | МОДЕЛЬ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕРМОДЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПРИ ЗВАРЮВАННІ МЕТАЛІВ НА ОСНОВІ ПОДВІЙНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ |
Авторы: | Лазарєв, М. І. Попов, М. В. |
Ключевые слова: | зварювальне виробництвао термодеформаційні процеси інтеграція знань |
Дата публикации: | 12-сен-2014 |
Краткий осмотр (реферат): | Фундаменталізація вищої освіти передбачає її постійне збагачення досягненнями фундаментальних наук. Той факт, що прикладні науки виникають і розвиваються на основі постійного використання фундаментальних законів природи, робить загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни також носіями фундаментальних знань. Отже, в розв’язання проблеми фундаменталізації вищої освіти повинні бути залученими поряд із природничо-науковими також загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни. Таким чином, методики навчання майбутніх інженерів-зварювальників повинні реалізувати інтеграцію фундаментальної та фахової підготовки. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/3522 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет ЕУОТ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лазарєв-Попов.pdf | 209,1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.