Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3522
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазарєв, М. І. | - |
dc.contributor.author | Попов, М. В. | - |
dc.date.accessioned | 2014-09-12T12:01:36Z | - |
dc.date.available | 2014-09-12T12:01:36Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-12 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3522 | - |
dc.description.abstract | Фундаменталізація вищої освіти передбачає її постійне збагачення досягненнями фундаментальних наук. Той факт, що прикладні науки виникають і розвиваються на основі постійного використання фундаментальних законів природи, робить загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни також носіями фундаментальних знань. Отже, в розв’язання проблеми фундаменталізації вищої освіти повинні бути залученими поряд із природничо-науковими також загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни. Таким чином, методики навчання майбутніх інженерів-зварювальників повинні реалізувати інтеграцію фундаментальної та фахової підготовки. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | зварювальне виробництвао | uk_UK |
dc.subject | термодеформаційні процеси | uk_UK |
dc.subject | інтеграція знань | uk_UK |
dc.title | МОДЕЛЬ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕРМОДЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПРИ ЗВАРЮВАННІ МЕТАЛІВ НА ОСНОВІ ПОДВІЙНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет ЕУОТ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лазарєв-Попов.pdf | 209,1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.