Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3522
Назва: | МОДЕЛЬ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕРМОДЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПРИ ЗВАРЮВАННІ МЕТАЛІВ НА ОСНОВІ ПОДВІЙНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ |
Автори: | Лазарєв, М. І. Попов, М. В. |
Ключові слова: | зварювальне виробництвао термодеформаційні процеси інтеграція знань |
Дата публікації: | 12-вер-2014 |
Короткий огляд (реферат): | Фундаменталізація вищої освіти передбачає її постійне збагачення досягненнями фундаментальних наук. Той факт, що прикладні науки виникають і розвиваються на основі постійного використання фундаментальних законів природи, робить загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни також носіями фундаментальних знань. Отже, в розв’язання проблеми фундаменталізації вищої освіти повинні бути залученими поряд із природничо-науковими також загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни. Таким чином, методики навчання майбутніх інженерів-зварювальників повинні реалізувати інтеграцію фундаментальної та фахової підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3522 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет ЕУОТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лазарєв-Попов.pdf | 209,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.