Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3522
Title: МОДЕЛЬ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕРМОДЕФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ПРИ ЗВАРЮВАННІ МЕТАЛІВ НА ОСНОВІ ПОДВІЙНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ЗНАНЬ
Authors: Лазарєв, М. І.
Попов, М. В.
Keywords: зварювальне виробництвао
термодеформаційні процеси
інтеграція знань
Issue Date: 12-Sep-2014
Abstract: Фундаменталізація вищої освіти передбачає її постійне збагачення досягненнями фундаментальних наук. Той факт, що прикладні науки виникають і розвиваються на основі постійного використання фундаментальних законів природи, робить загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни також носіями фундаментальних знань. Отже, в розв’язання проблеми фундаменталізації вищої освіти повинні бути залученими поряд із природничо-науковими також загальнопрофесійні та спеціальні дисципліни. Таким чином, методики навчання майбутніх інженерів-зварювальників повинні реалізувати інтеграцію фундаментальної та фахової підготовки.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3522
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лазарєв-Попов.pdf209,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.