Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3518
Назва: | Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей |
Автори: | Лазарєв, М. І. Герніченко, І. І. |
Ключові слова: | засоби рекурсивних моделей будова автомобіля |
Дата публікації: | 12-вер-2014 |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів в процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей, удосконалено подання структури змісту навчання за допомогою рекурсивних моделей та запропонована побудова змісту на їх основі з метою підвищення рівня засвоєння навчальної інформації, теоретично обґрунтовано та розроблено рекурсивні моделі подання змісту навчального матеріалу як засоби навчання, розроблено на їх основі методичну систему формування фахових знань з будови автомобіля засобами рекурсивних моделей, яка включає цілі, зміст, методи та засоби навчання. Для викладачів та майстрів, студентів вищих інженерно-педагогічних, професійно-технічних навчальних закладів автомобільного профілю. |
Опис: | Лазарєв М.І. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей [Текст монографії]: / Лазарєв М.І., Герніченко І.І.; УІПА – Харків: 2012.– 176 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3518 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Факультет ЕУОТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GernichenkoLazarev.pdf | 2,45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.