Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3518
Title: Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей
Authors: Лазарєв, М. І.
Герніченко, І. І.
Keywords: засоби рекурсивних моделей
будова автомобіля
Issue Date: 12-Sep-2014
Abstract: Обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів в процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей, удосконалено подання структури змісту навчання за допомогою рекурсивних моделей та запропонована побудова змісту на їх основі з метою підвищення рівня засвоєння навчальної інформації, теоретично обґрунтовано та розроблено рекурсивні моделі подання змісту навчального матеріалу як засоби навчання, розроблено на їх основі методичну систему формування фахових знань з будови автомобіля засобами рекурсивних моделей, яка включає цілі, зміст, методи та засоби навчання. Для викладачів та майстрів, студентів вищих інженерно-педагогічних, професійно-технічних навчальних закладів автомобільного профілю.
Description: Лазарєв М.І. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей [Текст монографії]: / Лазарєв М.І., Герніченко І.І.; УІПА – Харків: 2012.– 176 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3518
Appears in Collections:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GernichenkoLazarev.pdf2,45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.