Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛазарєв, М. І.-
dc.contributor.authorГерніченко, І. І.-
dc.date.accessioned2014-09-12T09:47:49Z-
dc.date.available2014-09-12T09:47:49Z-
dc.date.issued2014-09-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3518-
dc.descriptionЛазарєв М.І. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей [Текст монографії]: / Лазарєв М.І., Герніченко І.І.; УІПА – Харків: 2012.– 176 с.uk_UK
dc.description.abstractОбґрунтовано теоретичні та методичні засади формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів в процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей, удосконалено подання структури змісту навчання за допомогою рекурсивних моделей та запропонована побудова змісту на їх основі з метою підвищення рівня засвоєння навчальної інформації, теоретично обґрунтовано та розроблено рекурсивні моделі подання змісту навчального матеріалу як засоби навчання, розроблено на їх основі методичну систему формування фахових знань з будови автомобіля засобами рекурсивних моделей, яка включає цілі, зміст, методи та засоби навчання. Для викладачів та майстрів, студентів вищих інженерно-педагогічних, професійно-технічних навчальних закладів автомобільного профілю.uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectзасоби рекурсивних моделейuk_UK
dc.subjectбудова автомобіляuk_UK
dc.titleФормування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделейuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Факультет ЕУОТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GernichenkoLazarev.pdf2,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.