Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3518
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазарєв, М. І. | - |
dc.contributor.author | Герніченко, І. І. | - |
dc.date.accessioned | 2014-09-12T09:47:49Z | - |
dc.date.available | 2014-09-12T09:47:49Z | - |
dc.date.issued | 2014-09-12 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3518 | - |
dc.description | Лазарєв М.І. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей [Текст монографії]: / Лазарєв М.І., Герніченко І.І.; УІПА – Харків: 2012.– 176 с. | uk_UK |
dc.description.abstract | Обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів в процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей, удосконалено подання структури змісту навчання за допомогою рекурсивних моделей та запропонована побудова змісту на їх основі з метою підвищення рівня засвоєння навчальної інформації, теоретично обґрунтовано та розроблено рекурсивні моделі подання змісту навчального матеріалу як засоби навчання, розроблено на їх основі методичну систему формування фахових знань з будови автомобіля засобами рекурсивних моделей, яка включає цілі, зміст, методи та засоби навчання. Для викладачів та майстрів, студентів вищих інженерно-педагогічних, професійно-технічних навчальних закладів автомобільного профілю. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | засоби рекурсивних моделей | uk_UK |
dc.subject | будова автомобіля | uk_UK |
dc.title | Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання будови автомобіля засобами рекурсивних моделей | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Факультет ЕУОТ) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
GernichenkoLazarev.pdf | 2,45 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.