Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3267
Название: Педагогічні технології: історичний аспект
Авторы: Рижкова, М. С.
Хасанова, Л. Р.
Ключевые слова: педагогічна технологія, культурно-історичний процес, ретроспективні дослідження, історико-педагогічний аналіз
Дата публикации: 2013
Издательство: Наукова скарбниця освіти Донеччини
Библиографическое описание: Наукова скарбниця освіти Донеччини, № 1 (14), 2013
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто основні педагогічні технології, що виникли у першій третині ХХ століття. Увага приділена яскравим представникам педагогічної науки, починаючи від Я. А. Каменського й до 80-х рр.. ХХ століття, які зробили вагомий внесок у формування означеного поняття. На основі проаналізованого історичного досвіду виділено найбільш розповсюджені педагогічні технології на сучасному етапі розвитку школи
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/3267
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ryzhkova_arcticle_2.doc64 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.