Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3267
Название: | Педагогічні технології: історичний аспект |
Авторы: | Рижкова, М. С. Хасанова, Л. Р. |
Ключевые слова: | педагогічна технологія, культурно-історичний процес, ретроспективні дослідження, історико-педагогічний аналіз |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Наукова скарбниця освіти Донеччини |
Библиографическое описание: | Наукова скарбниця освіти Донеччини, № 1 (14), 2013 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто основні педагогічні технології, що виникли у першій третині ХХ століття. Увага приділена яскравим представникам педагогічної науки, починаючи від Я. А. Каменського й до 80-х рр.. ХХ століття, які зробили вагомий внесок у формування означеного поняття. На основі проаналізованого історичного досвіду виділено найбільш розповсюджені педагогічні технології на сучасному етапі розвитку школи |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/3267 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ryzhkova_arcticle_2.doc | 64 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.