Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3267
Назва: Педагогічні технології: історичний аспект
Автори: Рижкова, М. С.
Хасанова, Л. Р.
Ключові слова: педагогічна технологія, культурно-історичний процес, ретроспективні дослідження, історико-педагогічний аналіз
Дата публікації: 2013
Видавництво: Наукова скарбниця освіти Донеччини
Бібліографічний опис: Наукова скарбниця освіти Донеччини, № 1 (14), 2013
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні педагогічні технології, що виникли у першій третині ХХ століття. Увага приділена яскравим представникам педагогічної науки, починаючи від Я. А. Каменського й до 80-х рр.. ХХ століття, які зробили вагомий внесок у формування означеного поняття. На основі проаналізованого історичного досвіду виділено найбільш розповсюджені педагогічні технології на сучасному етапі розвитку школи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3267
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryzhkova_arcticle_2.doc64 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.