Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3267
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРижкова, М. С.-
dc.contributor.authorХасанова, Л. Р.-
dc.date.accessioned2014-03-13T11:50:05Z-
dc.date.available2014-03-13T11:50:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНаукова скарбниця освіти Донеччини, № 1 (14), 2013uk_UK
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3267-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні педагогічні технології, що виникли у першій третині ХХ століття. Увага приділена яскравим представникам педагогічної науки, починаючи від Я. А. Каменського й до 80-х рр.. ХХ століття, які зробили вагомий внесок у формування означеного поняття. На основі проаналізованого історичного досвіду виділено найбільш розповсюджені педагогічні технології на сучасному етапі розвитку школиuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherНаукова скарбниця освіти Донеччиниuk_UK
dc.subjectпедагогічна технологія, культурно-історичний процес, ретроспективні дослідження, історико-педагогічний аналізuk_UK
dc.titleПедагогічні технології: історичний аспектuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryzhkova_arcticle_2.doc64 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.