Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3267
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рижкова, М. С. | - |
dc.contributor.author | Хасанова, Л. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-13T11:50:05Z | - |
dc.date.available | 2014-03-13T11:50:05Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Наукова скарбниця освіти Донеччини, № 1 (14), 2013 | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3267 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні педагогічні технології, що виникли у першій третині ХХ століття. Увага приділена яскравим представникам педагогічної науки, починаючи від Я. А. Каменського й до 80-х рр.. ХХ століття, які зробили вагомий внесок у формування означеного поняття. На основі проаналізованого історичного досвіду виділено найбільш розповсюджені педагогічні технології на сучасному етапі розвитку школи | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Наукова скарбниця освіти Донеччини | uk_UK |
dc.subject | педагогічна технологія, культурно-історичний процес, ретроспективні дослідження, історико-педагогічний аналіз | uk_UK |
dc.title | Педагогічні технології: історичний аспект | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ryzhkova_arcticle_2.doc | 64 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.