Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3255
Назва: КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ
Автори: Недосєкова, Н. С.
Ключові слова: Критерії
рівні
складники предметно-професійної компетентності
технологічні задачі
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Черкаського університету імені Б. Хмельницького
Бібліографічний опис: Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. - Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2013. Вип. 26(279). - С. 69-75
Серія/номер: Педагогічні науки;Вип. 26(279)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто процес оцінювання рівнів сформованості готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю, в основі якої лежить розвиток їхньої предметно-професійної компетентності. Пропонується використання кредитно-модульної системи оцінювання навчальних досягнень студентів у ході виробничої практики за сто-бальною шкалою. Обґрунтовано доцільність обраних критеріїв, до яких відносяться рівні розвитку компетенцій предметно-професійної компетентності. Наведено приклади технологічних завдань та їх оцінювання за обраними критеріями. Доведено ефективність використання такої системи оцінювання готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців харчового профілю в процесі виробничої практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3255
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedosekova_article_10.doc216,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.