Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3255
Назва: | КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ |
Автори: | Недосєкова, Н. С. |
Ключові слова: | Критерії рівні складники предметно-професійної компетентності технологічні задачі |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник Черкаського університету імені Б. Хмельницького |
Бібліографічний опис: | Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. - Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2013. Вип. 26(279). - С. 69-75 |
Серія/номер: | Педагогічні науки;Вип. 26(279) |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто процес оцінювання рівнів сформованості готовності до професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю, в основі якої лежить розвиток їхньої предметно-професійної компетентності. Пропонується використання кредитно-модульної системи оцінювання навчальних досягнень студентів у ході виробничої практики за сто-бальною шкалою. Обґрунтовано доцільність обраних критеріїв, до яких відносяться рівні розвитку компетенцій предметно-професійної компетентності. Наведено приклади технологічних завдань та їх оцінювання за обраними критеріями. Доведено ефективність використання такої системи оцінювання готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців харчового профілю в процесі виробничої практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3255 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nedosekova_article_10.doc | 216,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.