Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3247
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ З КУРСУ «ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ» |
Автори: | Недосєкова, Н. С. Власенко, К. В. |
Ключові слова: | інженер-педагог виробниче навчання компетенція вікові особливості предметна компетентність |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Проблема сучасної педагогічної освіти. Збірник статей:-Ялта: РВВ КГУ |
Бібліографічний опис: | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія. - Збірник статей:-Ялта: РВВ КГУ, 2012. - Вип. 36. - Ч.1. - С. 209-213 |
Серія/номер: | Педагогіка і психологія;Вип. 36. - Ч.1. |
Короткий огляд (реферат): | На виконання головного завдання вищої освіти – створення оптимальних умов для розкриття й розвитку професійних здібностей і талантів студентської молоді в оволодінні обраною спеціальністю нами було проаналізовано вплив вікових особливостей на рівень засвоєння знань, умінь та навичок студентів. У зв’язку з цим зазначена необхідність створення методики «Виробничого навчання», яка сприятиме формуванню предметної компетентності майбутнього фахівця. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3247 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nedosekova, Vlasenko_article_2.docx | 44,37 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.