Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3247
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ З КУРСУ «ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ»
Автори: Недосєкова, Н. С.
Власенко, К. В.
Ключові слова: інженер-педагог
виробниче навчання
компетенція
вікові особливості
предметна компетентність
Дата публікації: 2012
Видавництво: Проблема сучасної педагогічної освіти. Збірник статей:-Ялта: РВВ КГУ
Бібліографічний опис: Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія. - Збірник статей:-Ялта: РВВ КГУ, 2012. - Вип. 36. - Ч.1. - С. 209-213
Серія/номер: Педагогіка і психологія;Вип. 36. - Ч.1.
Короткий огляд (реферат): На виконання головного завдання вищої освіти – створення оптимальних умов для розкриття й розвитку професійних здібностей і талантів студентської молоді в оволодінні обраною спеціальністю нами було проаналізовано вплив вікових особливостей на рівень засвоєння знань, умінь та навичок студентів. У зв’язку з цим зазначена необхідність створення методики «Виробничого навчання», яка сприятиме формуванню предметної компетентності майбутнього фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3247
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedosekova, Vlasenko_article_2.docx44,37 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.