Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3247
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Недосєкова, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Власенко, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-06T10:51:56Z | - |
dc.date.available | 2014-03-06T10:51:56Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія. - Збірник статей:-Ялта: РВВ КГУ, 2012. - Вип. 36. - Ч.1. - С. 209-213 | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3247 | - |
dc.description.abstract | На виконання головного завдання вищої освіти – створення оптимальних умов для розкриття й розвитку професійних здібностей і талантів студентської молоді в оволодінні обраною спеціальністю нами було проаналізовано вплив вікових особливостей на рівень засвоєння знань, умінь та навичок студентів. У зв’язку з цим зазначена необхідність створення методики «Виробничого навчання», яка сприятиме формуванню предметної компетентності майбутнього фахівця. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Проблема сучасної педагогічної освіти. Збірник статей:-Ялта: РВВ КГУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія;Вип. 36. - Ч.1. | - |
dc.subject | інженер-педагог | uk_UK |
dc.subject | виробниче навчання | uk_UK |
dc.subject | компетенція | uk_UK |
dc.subject | вікові особливості | uk_UK |
dc.subject | предметна компетентність | uk_UK |
dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ З КУРСУ «ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ» | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nedosekova, Vlasenko_article_2.docx | 44,37 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.