Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
Назва: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Інші назви: Experimental Research of the Effectiveness of Self-Organization Model of the Future Engineer- Teachers in the Process of Learning Pedagogical Disciplines
Автори: Фіногєєва, Т. Є.
Finohyeyeva, T.
Ключові слова: model
an organization of independent work
future engineer-teachers
pedagogical discipline
educational experiment
didactic conditions
модель
організація самостійної роботи
майбутні інженери-педагоги
педагогічні дисципліни
педагогічний експеримент
дидактичні умови
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Фіногєєва Т. С. Експерементальне дослідження ефективності моделі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / Т. С. Фіногєєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 241-248.
Короткий огляд (реферат): The article shows the results of testing the hypothesis about the effectiveness of self- organization model of the future engineer-teachers in the process of learning pedagogical disciplines and its inherent didactic conditions. The author describes how to conduct a pilot study and carried out analysis of the figures. The results of the processing of quantitative values obtained during the experiment, using mathematical and statistical methods. В статье описаны результаты проверки гипотезы об эффективности модели организации самостоятельной работы будущих инженеров-педагогов в процессе изучения педагогических дисциплин и имманентных ей дидактических условий. Описано методику проведения экспериментального исследования и осуществлен анализ полученных показателей. Приведены результаты обработки количественных показателей, полученных во время проведения эксперимента при помощи математико-статистических методов.
У статті описані результати перевірки гіпотези про ефективність моделі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін та іманентних їй дидактичних умов. Описано методику проведення експериментального дослідження та здійснено аналіз отриманих показників. Наведено результати обробки кількісних показників, отриманих під час проведення педагогічного експерименту за допомогою математико-статистичних методів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3190
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf349,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.