Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
Title: | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН |
Other Titles: | Experimental Research of the Effectiveness of Self-Organization Model of the Future Engineer- Teachers in the Process of Learning Pedagogical Disciplines |
Authors: | Фіногєєва, Т. Є. Finohyeyeva, T. |
Keywords: | model an organization of independent work future engineer-teachers pedagogical discipline educational experiment didactic conditions модель організація самостійної роботи майбутні інженери-педагоги педагогічні дисципліни педагогічний експеримент дидактичні умови |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Фіногєєва Т. С. Експерементальне дослідження ефективності моделі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / Т. С. Фіногєєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 241-248. |
Abstract: | The article shows the results of testing the hypothesis about the effectiveness of self-
organization model of the future engineer-teachers in the process of learning pedagogical
disciplines and its inherent didactic conditions. The author describes how to conduct a pilot study
and carried out analysis of the figures. The results of the processing of quantitative values obtained during the experiment, using mathematical and statistical methods. В статье описаны результаты проверки гипотезы об эффективности модели
организации самостоятельной работы будущих инженеров-педагогов в процессе изучения
педагогических дисциплин и имманентных ей дидактических условий. Описано методику
проведения экспериментального исследования и осуществлен анализ полученных
показателей. Приведены результаты обработки количественных показателей, полученных
во время проведения эксперимента при помощи математико-статистических методов. У статті описані результати перевірки гіпотези про ефективність моделі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін та іманентних їй дидактичних умов. Описано методику проведення експериментального дослідження та здійснено аналіз отриманих показників. Наведено результати обробки кількісних показників, отриманих під час проведення педагогічного експерименту за допомогою математико-статистичних методів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3190 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.