Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фіногєєва, Т. Є. | - |
dc.contributor.author | Finohyeyeva, T. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-19T08:28:31Z | - |
dc.date.available | 2014-02-19T08:28:31Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Фіногєєва Т. С. Експерементальне дослідження ефективності моделі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / Т. С. Фіногєєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 241-248. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3190 | - |
dc.description.abstract | The article shows the results of testing the hypothesis about the effectiveness of self- organization model of the future engineer-teachers in the process of learning pedagogical disciplines and its inherent didactic conditions. The author describes how to conduct a pilot study and carried out analysis of the figures. The results of the processing of quantitative values obtained during the experiment, using mathematical and statistical methods. В статье описаны результаты проверки гипотезы об эффективности модели организации самостоятельной работы будущих инженеров-педагогов в процессе изучения педагогических дисциплин и имманентных ей дидактических условий. Описано методику проведения экспериментального исследования и осуществлен анализ полученных показателей. Приведены результаты обработки количественных показателей, полученных во время проведения эксперимента при помощи математико-статистических методов. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті описані результати перевірки гіпотези про ефективність моделі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін та іманентних їй дидактичних умов. Описано методику проведення експериментального дослідження та здійснено аналіз отриманих показників. Наведено результати обробки кількісних показників, отриманих під час проведення педагогічного експерименту за допомогою математико-статистичних методів. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Українська інженерно-педагогічна академія | uk_UK |
dc.subject | model | uk_UK |
dc.subject | an organization of independent work | uk_UK |
dc.subject | future engineer-teachers | uk_UK |
dc.subject | pedagogical discipline | uk_UK |
dc.subject | educational experiment | uk_UK |
dc.subject | didactic conditions | uk_UK |
dc.subject | модель | - |
dc.subject | організація самостійної роботи | - |
dc.subject | майбутні інженери-педагоги | - |
dc.subject | педагогічні дисципліни | - |
dc.subject | педагогічний експеримент | - |
dc.subject | дидактичні умови | - |
dc.title | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН | uk_UK |
dc.title.alternative | Experimental Research of the Effectiveness of Self-Organization Model of the Future Engineer- Teachers in the Process of Learning Pedagogical Disciplines | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
41.pdf | 349,65 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.