Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3188
Назва: | ПІДГОТОВКА ІННОВАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ВИДАНЬ» |
Інші назви: | Methodical Approach to the Training of Innovative Specialists of "Technologies of Electronic Multimedia Editions" |
Автори: | Пушкар, О. І. Сергієнко, О. В. Pushkar, O. Sergiienko, O. |
Ключові слова: | engineering education multimedia creation creativity innovative behavior training of innovative professionals project-training approach инженерное образование мультимедиа творчество креативность инновационное поведение подготовка инновационных специалистов проектно-тренинговый подход інженерна освіта мультимедіа творчість креативність інноваційна поведінка підготовка інноваційних фахівців проектно-тренінговий підхід |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Бібліографічний опис: | Пушкар О.І. Методичний підхід до підготовки інноваційних фахівців спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» / О. І. Пушкар, О. В. Сергієнко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 228-235. |
Короткий огляд (реферат): | In the article it was given the author's definition of "innovative behavior of student"; the
features of the specialty "Technologies of electronic multimedia editions", it was conducted an
empirical study to assess individual students' attitudes toward creativity, also the authors formed
the concept of training of innovative professionals specialty "Technologies of electronic multimedia editions" on the basis of the project-training approach. В статье дано авторское определение понятия «инновационное поведение студента»,
раскрыты особенности специальности «Технологии электронных мультимедийных
изданий»; проведено эмпирическое исследование с целью анализа личного отношения
студентов к креативности; сформирована концепция подготовки инновационных
специалистов специальности «Технологии электронных мультимедийных изданий» на
основе проектно-тренингового подхода. У статті дано авторське визначення поняття «інноваційна поведінка студента», розкрито особливості спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань; проведено емпіричне дослідження з метою аналізу особистого відношення студентів до креативності; сформовано концепцію підготовки інноваційних фахівців спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» на основі проектно-тренінгового підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3188 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
39.pdf | 365,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.