Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3188
Title: | ПІДГОТОВКА ІННОВАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ВИДАНЬ» |
Other Titles: | Methodical Approach to the Training of Innovative Specialists of "Technologies of Electronic Multimedia Editions" |
Authors: | Пушкар, О. І. Сергієнко, О. В. Pushkar, O. Sergiienko, O. |
Keywords: | engineering education multimedia creation creativity innovative behavior training of innovative professionals project-training approach инженерное образование мультимедиа творчество креативность инновационное поведение подготовка инновационных специалистов проектно-тренинговый подход інженерна освіта мультимедіа творчість креативність інноваційна поведінка підготовка інноваційних фахівців проектно-тренінговий підхід |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Пушкар О.І. Методичний підхід до підготовки інноваційних фахівців спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» / О. І. Пушкар, О. В. Сергієнко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 228-235. |
Abstract: | In the article it was given the author's definition of "innovative behavior of student"; the
features of the specialty "Technologies of electronic multimedia editions", it was conducted an
empirical study to assess individual students' attitudes toward creativity, also the authors formed
the concept of training of innovative professionals specialty "Technologies of electronic multimedia editions" on the basis of the project-training approach. В статье дано авторское определение понятия «инновационное поведение студента»,
раскрыты особенности специальности «Технологии электронных мультимедийных
изданий»; проведено эмпирическое исследование с целью анализа личного отношения
студентов к креативности; сформирована концепция подготовки инновационных
специалистов специальности «Технологии электронных мультимедийных изданий» на
основе проектно-тренингового подхода. У статті дано авторське визначення поняття «інноваційна поведінка студента», розкрито особливості спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань; проведено емпіричне дослідження з метою аналізу особистого відношення студентів до креативності; сформовано концепцію підготовки інноваційних фахівців спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» на основі проектно-тренінгового підходу. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3188 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.