Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3188
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПушкар, О. І.-
dc.contributor.authorСергієнко, О. В.-
dc.contributor.authorPushkar, O.-
dc.contributor.authorSergiienko, O.-
dc.date.accessioned2014-02-19T08:14:35Z-
dc.date.available2014-02-19T08:14:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПушкар О.І. Методичний підхід до підготовки інноваційних фахівців спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» / О. І. Пушкар, О. В. Сергієнко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 228-235.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3188-
dc.description.abstractIn the article it was given the author's definition of "innovative behavior of student"; the features of the specialty "Technologies of electronic multimedia editions", it was conducted an empirical study to assess individual students' attitudes toward creativity, also the authors formed the concept of training of innovative professionals specialty "Technologies of electronic multimedia editions" on the basis of the project-training approach. В статье дано авторское определение понятия «инновационное поведение студента», раскрыты особенности специальности «Технологии электронных мультимедийных изданий»; проведено эмпирическое исследование с целью анализа личного отношения студентов к креативности; сформирована концепция подготовки инновационных специалистов специальности «Технологии электронных мультимедийных изданий» на основе проектно-тренингового подхода.uk_UK
dc.description.abstractУ статті дано авторське визначення поняття «інноваційна поведінка студента», розкрито особливості спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань; проведено емпіричне дослідження з метою аналізу особистого відношення студентів до креативності; сформовано концепцію підготовки інноваційних фахівців спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» на основі проектно-тренінгового підходу.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectengineering educationuk_UK
dc.subjectmultimediauk_UK
dc.subjectcreationuk_UK
dc.subjectcreativityuk_UK
dc.subjectinnovative behavioruk_UK
dc.subjecttraining of innovative professionalsuk_UK
dc.subjectproject-training approachuk_UK
dc.subjectинженерное образованиеuk_UK
dc.subjectмультимедиаuk_UK
dc.subjectтворчествоuk_UK
dc.subjectкреативностьuk_UK
dc.subjectинновационное поведениеuk_UK
dc.subjectподготовка инновационных специалистовuk_UK
dc.subjectпроектно-тренинговый подходuk_UK
dc.subjectінженерна освіта-
dc.subjectмультимедіа-
dc.subjectтворчість-
dc.subjectкреативність-
dc.subjectінноваційна поведінка-
dc.subjectпідготовка інноваційних фахівців-
dc.subjectпроектно-тренінговий підхід-
dc.titleПІДГОТОВКА ІННОВАЦІЙНИХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ВИДАНЬ»uk_UK
dc.title.alternativeMethodical Approach to the Training of Innovative Specialists of "Technologies of Electronic Multimedia Editions"uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
39.pdf365,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.