Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3175
Назва: | РОЗРОБКА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС |
Інші назви: | The Development of Nondestructive Testing Training Methods as an Innovation Process |
Автори: | Лазарєв, М. І. Шматков, Д. І. Lazarev, N. Shmatkov, D. |
Ключові слова: | non-destructive testing causal network innovation process technology implementation market iteration неразрушающий контроль каузальная сеть инновационный процесс технология реализация рынок итеграция неруйнівний контроль каузальна мережа інноваційний процес технологія реалізація ринок ітерація |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Бібліографічний опис: | Лазарєв, М. І. Розробка методики навчання неруйнівного контролю як інноваційний процес / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 196-200. |
Короткий огляд (реферат): | The article considers issues of developing of nondestructive testing training methods of
future engineers-pedagogues with the use of causal networks in the light of innovation process. It
is defined the elements that make up the field of technology, implementation and market. The authors established the possibility of use of certain methods of research of each element. The possibility of reducing the levels of the elements uncertainty by the iteration process was established. В статье рассмотрено вопросы разработки методики обучения неразрушающего
контроля будущих инженеров-педагогов с использованием каузальных сетей через призму
инновационного процесса. Определено элементы, составляющие области технологии,
реализации и рынка. Установлено возможность применения определенных методов
исследования каждого элемента. Установлено возможность снижения уровней
неопределенностей элементов в процессе итерации. У статті розглянуто питання розробки методики навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів із використанням каузальних мереж через призму інноваційного процесу. Визначено елементи, що складають галузі технології, реалізації та ринку. Встановлено можливість застосування певних методів дослідження кожного елементу. Встановлено можливість зниження рівнів невизначеностей елементів у процесі ітерації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3175 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
34.pdf | 289,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.