Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3175
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазарєв, М. І.-
dc.contributor.authorШматков, Д. І.-
dc.contributor.authorLazarev, N.-
dc.contributor.authorShmatkov, D.-
dc.date.accessioned2014-02-18T09:37:28Z-
dc.date.available2014-02-18T09:37:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛазарєв, М. І. Розробка методики навчання неруйнівного контролю як інноваційний процес / М. І. Лазарєв, Д. І. Шматков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 196-200.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3175-
dc.description.abstractThe article considers issues of developing of nondestructive testing training methods of future engineers-pedagogues with the use of causal networks in the light of innovation process. It is defined the elements that make up the field of technology, implementation and market. The authors established the possibility of use of certain methods of research of each element. The possibility of reducing the levels of the elements uncertainty by the iteration process was established. В статье рассмотрено вопросы разработки методики обучения неразрушающего контроля будущих инженеров-педагогов с использованием каузальных сетей через призму инновационного процесса. Определено элементы, составляющие области технологии, реализации и рынка. Установлено возможность применения определенных методов исследования каждого элемента. Установлено возможность снижения уровней неопределенностей элементов в процессе итерации.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання розробки методики навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів із використанням каузальних мереж через призму інноваційного процесу. Визначено елементи, що складають галузі технології, реалізації та ринку. Встановлено можливість застосування певних методів дослідження кожного елементу. Встановлено можливість зниження рівнів невизначеностей елементів у процесі ітерації.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectnon-destructive testinguk_UK
dc.subjectcausal networkuk_UK
dc.subjectinnovation processuk_UK
dc.subjecttechnologyuk_UK
dc.subjectimplementationuk_UK
dc.subjectmarketuk_UK
dc.subjectiterationuk_UK
dc.subjectнеразрушающий контрольuk_UK
dc.subjectкаузальная сетьuk_UK
dc.subjectинновационный процессuk_UK
dc.subjectтехнологияuk_UK
dc.subjectреализацияuk_UK
dc.subjectрынокuk_UK
dc.subjectитеграцияuk_UK
dc.subjectнеруйнівний контроль-
dc.subjectкаузальна мережа-
dc.subjectінноваційний процес-
dc.subjectтехнологія-
dc.subjectреалізація-
dc.subjectринок-
dc.subjectітерація-
dc.titleРОЗРОБКА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ НЕРУЙНІВНОГО КОНТРОЛЮ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕСuk_UK
dc.title.alternativeThe Development of Nondestructive Testing Training Methods as an Innovation Processuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
34.pdf289,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.