Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Назва: ТИПОВІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ВМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Інші назви: Sample Tests for Assessment of Students` Skills and Abilities Formed in the Learning Process of Engineering Disciplines
Автори: Алексєєв, О. М.
Alekseev, A.
Ключові слова: skills
abilities
test control
typical test
tasks that assess management
sequence of actions
ordering and sequential choice
positioning
навыки
умения
типовое тестовое задание
тестовый контроль
задание на управление
задание на последовательность действий
позиционирование
задание на упорядочивание
задание на последовательный выбор
навички
уміння
тестовий контроль
типове тестове завдання
завдання на управління
завдання на послідовність дій
завдання на позиціонування
завдання на послідовний вибір
завдання на упорядкування
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Алексєєв О. М. Типові тестові завдання для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів інженерних спеціальностей / О. М. Алексєєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 167-170.
Короткий огляд (реферат): The article examines typical forms of tests that can be used to evaluate students success at acquiring new skills and abilities. It describes typical tasks that assess management, sequence of actions, positioning, ordering and sequential choice. The described sample tests are useful for designing tests meant for visual and auditory perception. Рассмотрены типовые формы тестовых заданий, которые могут быть использованы для проверки уровня сформированности умений и навыков студентов. Приведено описание типовых заданий на управление, последовательность действий, позиционирование, упорядочивание и последовательный выбор. Указано, что приведенные типовые формы применимы для конструирования заданий, ориентированных на зрительное и слуховое восприятие.
Розглянуто типові форми тестових завдань, які можуть бути використані для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів. Наведено опис типових завдань на управління, послідовність дій, позиціонування, упорядкування і послідовний вибір. Зазначено, що наведені типові форми застосовні для конструювання завдань, орієнтованих на зорове і слухове сприйняття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3156
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf283,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.