Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Title: ТИПОВІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ВМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Other Titles: Sample Tests for Assessment of Students` Skills and Abilities Formed in the Learning Process of Engineering Disciplines
Authors: Алексєєв, О. М.
Alekseev, A.
Keywords: skills
abilities
test control
typical test
tasks that assess management
sequence of actions
ordering and sequential choice
positioning
навыки
умения
типовое тестовое задание
тестовый контроль
задание на управление
задание на последовательность действий
позиционирование
задание на упорядочивание
задание на последовательный выбор
навички
уміння
тестовий контроль
типове тестове завдання
завдання на управління
завдання на послідовність дій
завдання на позиціонування
завдання на послідовний вибір
завдання на упорядкування
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Алексєєв О. М. Типові тестові завдання для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів інженерних спеціальностей / О. М. Алексєєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 167-170.
Abstract: The article examines typical forms of tests that can be used to evaluate students success at acquiring new skills and abilities. It describes typical tasks that assess management, sequence of actions, positioning, ordering and sequential choice. The described sample tests are useful for designing tests meant for visual and auditory perception. Рассмотрены типовые формы тестовых заданий, которые могут быть использованы для проверки уровня сформированности умений и навыков студентов. Приведено описание типовых заданий на управление, последовательность действий, позиционирование, упорядочивание и последовательный выбор. Указано, что приведенные типовые формы применимы для конструирования заданий, ориентированных на зрительное и слуховое восприятие.
Розглянуто типові форми тестових завдань, які можуть бути використані для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів. Наведено опис типових завдань на управління, послідовність дій, позиціонування, упорядкування і послідовний вибір. Зазначено, що наведені типові форми застосовні для конструювання завдань, орієнтованих на зорове і слухове сприйняття.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3156
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29.pdf283,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.