Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Title: | ТИПОВІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ВМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Other Titles: | Sample Tests for Assessment of Students` Skills and Abilities Formed in the Learning Process of Engineering Disciplines |
Authors: | Алексєєв, О. М. Alekseev, A. |
Keywords: | skills abilities test control typical test tasks that assess management sequence of actions ordering and sequential choice positioning навыки умения типовое тестовое задание тестовый контроль задание на управление задание на последовательность действий позиционирование задание на упорядочивание задание на последовательный выбор навички уміння тестовий контроль типове тестове завдання завдання на управління завдання на послідовність дій завдання на позиціонування завдання на послідовний вибір завдання на упорядкування |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Алексєєв О. М. Типові тестові завдання для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів інженерних спеціальностей / О. М. Алексєєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 167-170. |
Abstract: | The article examines typical forms of tests that can be used to evaluate students success at
acquiring new skills and abilities. It describes typical tasks that assess management, sequence of
actions, positioning, ordering and sequential choice. The described sample tests are useful for designing tests meant for visual and auditory perception. Рассмотрены типовые формы тестовых заданий, которые могут быть использованы
для проверки уровня сформированности умений и навыков студентов. Приведено описание
типовых заданий на управление, последовательность действий, позиционирование,
упорядочивание и последовательный выбор. Указано, что приведенные типовые формы
применимы для конструирования заданий, ориентированных на зрительное и слуховое
восприятие. Розглянуто типові форми тестових завдань, які можуть бути використані для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів. Наведено опис типових завдань на управління, послідовність дій, позиціонування, упорядкування і послідовний вибір. Зазначено, що наведені типові форми застосовні для конструювання завдань, орієнтованих на зорове і слухове сприйняття. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3156 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.