Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлексєєв, О. М.-
dc.contributor.authorAlekseev, A.-
dc.date.accessioned2014-02-18T08:54:34Z-
dc.date.available2014-02-18T08:54:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАлексєєв О. М. Типові тестові завдання для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів інженерних спеціальностей / О. М. Алексєєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 167-170.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3156-
dc.description.abstractThe article examines typical forms of tests that can be used to evaluate students success at acquiring new skills and abilities. It describes typical tasks that assess management, sequence of actions, positioning, ordering and sequential choice. The described sample tests are useful for designing tests meant for visual and auditory perception. Рассмотрены типовые формы тестовых заданий, которые могут быть использованы для проверки уровня сформированности умений и навыков студентов. Приведено описание типовых заданий на управление, последовательность действий, позиционирование, упорядочивание и последовательный выбор. Указано, что приведенные типовые формы применимы для конструирования заданий, ориентированных на зрительное и слуховое восприятие.uk_UK
dc.description.abstractРозглянуто типові форми тестових завдань, які можуть бути використані для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів. Наведено опис типових завдань на управління, послідовність дій, позиціонування, упорядкування і послідовний вибір. Зазначено, що наведені типові форми застосовні для конструювання завдань, орієнтованих на зорове і слухове сприйняття.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectskillsuk_UK
dc.subjectabilitiesuk_UK
dc.subjecttest controluk_UK
dc.subjecttypical testuk_UK
dc.subjecttasks that assess managementuk_UK
dc.subjectsequence of actionsuk_UK
dc.subjectordering and sequential choiceuk_UK
dc.subjectpositioninguk_UK
dc.subjectнавыкиuk_UK
dc.subjectуменияuk_UK
dc.subjectтиповое тестовое заданиеuk_UK
dc.subjectтестовый контрольuk_UK
dc.subjectзадание на управлениеuk_UK
dc.subjectзадание на последовательность действийuk_UK
dc.subjectпозиционированиеuk_UK
dc.subjectзадание на упорядочиваниеuk_UK
dc.subjectзадание на последовательный выборuk_UK
dc.subjectнавички-
dc.subjectуміння-
dc.subjectтестовий контроль-
dc.subjectтипове тестове завдання-
dc.subjectзавдання на управління-
dc.subjectзавдання на послідовність дій-
dc.subjectзавдання на позиціонування-
dc.subjectзавдання на послідовний вибір-
dc.subjectзавдання на упорядкування-
dc.titleТИПОВІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ВМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙuk_UK
dc.title.alternativeSample Tests for Assessment of Students` Skills and Abilities Formed in the Learning Process of Engineering Disciplinesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
29.pdf283,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.