Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3156
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алексєєв, О. М. | - |
dc.contributor.author | Alekseev, A. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-18T08:54:34Z | - |
dc.date.available | 2014-02-18T08:54:34Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Алексєєв О. М. Типові тестові завдання для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів інженерних спеціальностей / О. М. Алексєєв // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 167-170. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3156 | - |
dc.description.abstract | The article examines typical forms of tests that can be used to evaluate students success at acquiring new skills and abilities. It describes typical tasks that assess management, sequence of actions, positioning, ordering and sequential choice. The described sample tests are useful for designing tests meant for visual and auditory perception. Рассмотрены типовые формы тестовых заданий, которые могут быть использованы для проверки уровня сформированности умений и навыков студентов. Приведено описание типовых заданий на управление, последовательность действий, позиционирование, упорядочивание и последовательный выбор. Указано, что приведенные типовые формы применимы для конструирования заданий, ориентированных на зрительное и слуховое восприятие. | uk_UK |
dc.description.abstract | Розглянуто типові форми тестових завдань, які можуть бути використані для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів. Наведено опис типових завдань на управління, послідовність дій, позиціонування, упорядкування і послідовний вибір. Зазначено, що наведені типові форми застосовні для конструювання завдань, орієнтованих на зорове і слухове сприйняття. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Українська інженерно-педагогічна академія | uk_UK |
dc.subject | skills | uk_UK |
dc.subject | abilities | uk_UK |
dc.subject | test control | uk_UK |
dc.subject | typical test | uk_UK |
dc.subject | tasks that assess management | uk_UK |
dc.subject | sequence of actions | uk_UK |
dc.subject | ordering and sequential choice | uk_UK |
dc.subject | positioning | uk_UK |
dc.subject | навыки | uk_UK |
dc.subject | умения | uk_UK |
dc.subject | типовое тестовое задание | uk_UK |
dc.subject | тестовый контроль | uk_UK |
dc.subject | задание на управление | uk_UK |
dc.subject | задание на последовательность действий | uk_UK |
dc.subject | позиционирование | uk_UK |
dc.subject | задание на упорядочивание | uk_UK |
dc.subject | задание на последовательный выбор | uk_UK |
dc.subject | навички | - |
dc.subject | уміння | - |
dc.subject | тестовий контроль | - |
dc.subject | типове тестове завдання | - |
dc.subject | завдання на управління | - |
dc.subject | завдання на послідовність дій | - |
dc.subject | завдання на позиціонування | - |
dc.subject | завдання на послідовний вибір | - |
dc.subject | завдання на упорядкування | - |
dc.title | ТИПОВІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ВМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ | uk_UK |
dc.title.alternative | Sample Tests for Assessment of Students` Skills and Abilities Formed in the Learning Process of Engineering Disciplines | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
29.pdf | 283,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.