Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3154
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ» ІЗ УРАХУВАННЯМ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ |
Інші назви: | The Use of Key Technology in the Industrial Training Course "Technology Of Garments" According to the Interdisciplinary Connections |
Автори: | Стаченко, О. В. Stachenko, O. |
Ключові слова: | keys method keys of technologies monitoring interdisciplinary connections industrial training innovative methods кейс метод кейс технология мониторинг межпредметные связи производственное обучение инновационные методи кейс метод кейс технологія моніторинг міжпредметні зв’язки виробниче навчання інноваційні методи |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Бібліографічний опис: | Стаченко О. В. Використання кейсових технологій на уроках виробничого навчання при вивченні дисципліни "Технологія швейних виробів" враховуючи міжпредметні зв’язки / О. В. Стаченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 156-161. |
Короткий огляд (реферат): | The article shows interconnection of disciplines in an educational process, and how the
preliminary studied disciplines influence on the level of students` knowledge and abilities during
lessons on the production teaching. Monitoring of academic group is conducted on the exposure of
activity and sequence of implementation of different types of operations with the interval of
10min. It is suggested to perfect the lesson of the production teaching by introduction keys of technologies for comfort and the best mastering of educational material by students. Рассмотрена взаимосвязь дисциплин в учебном процессе, и каким образом
предварительно изученные дисциплины влияют на уровень знаний и умений студентов во
время уроков по производственному обучению. Проведен мониторинг академической
группы на выявление активности и последовательности выполнения разных видов операций
с интервалом 10мин. Предлагается усовершенствовать урок производственного обучения путем введения кейс-технологий для удобства и лучшего усвоения учебного материала студентами. Розглянуто взаємозв’язок дисциплін у процесі навчання, та яким чином попередньо вивчені дисципліни впливають на рівень знань та вмінь студентів під час уроків із виробничого навчання. Проведено моніторинг академічної групи на виявлення активності та послідовності виконання різних видів операцій з інтервалом 10хв. Запропоновано вдосконалення уроку виробничого навчання шляхом введення кейс- технологій для зручності та кращого засвоєння навчального матеріалу студентами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3154 |
ISSN: | 2074-8922 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
27.pdf | 362,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.