Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3154
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтаченко, О. В.-
dc.contributor.authorStachenko, O.-
dc.date.accessioned2014-02-18T08:45:02Z-
dc.date.available2014-02-18T08:45:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтаченко О. В. Використання кейсових технологій на уроках виробничого навчання при вивченні дисципліни "Технологія швейних виробів" враховуючи міжпредметні зв’язки / О. В. Стаченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 156-161.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3154-
dc.description.abstractThe article shows interconnection of disciplines in an educational process, and how the preliminary studied disciplines influence on the level of students` knowledge and abilities during lessons on the production teaching. Monitoring of academic group is conducted on the exposure of activity and sequence of implementation of different types of operations with the interval of 10min. It is suggested to perfect the lesson of the production teaching by introduction keys of technologies for comfort and the best mastering of educational material by students. Рассмотрена взаимосвязь дисциплин в учебном процессе, и каким образом предварительно изученные дисциплины влияют на уровень знаний и умений студентов во время уроков по производственному обучению. Проведен мониторинг академической группы на выявление активности и последовательности выполнения разных видов операций с интервалом 10мин. Предлагается усовершенствовать урок производственного обучения путем введения кейс-технологий для удобства и лучшего усвоения учебного материала студентами.uk_UK
dc.description.abstractРозглянуто взаємозв’язок дисциплін у процесі навчання, та яким чином попередньо вивчені дисципліни впливають на рівень знань та вмінь студентів під час уроків із виробничого навчання. Проведено моніторинг академічної групи на виявлення активності та послідовності виконання різних видів операцій з інтервалом 10хв. Запропоновано вдосконалення уроку виробничого навчання шляхом введення кейс- технологій для зручності та кращого засвоєння навчального матеріалу студентами.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectkeys methoduk_UK
dc.subjectkeys of technologiesuk_UK
dc.subjectmonitoringuk_UK
dc.subjectinterdisciplinary connectionsuk_UK
dc.subjectindustrial traininguk_UK
dc.subjectinnovative methodsuk_UK
dc.subjectкейс методuk_UK
dc.subjectкейс технологияuk_UK
dc.subjectмониторингuk_UK
dc.subjectмежпредметные связиuk_UK
dc.subjectпроизводственное обучениеuk_UK
dc.subjectинновационные методиuk_UK
dc.subjectкейс метод-
dc.subjectкейс технологія-
dc.subjectмоніторинг-
dc.subjectміжпредметні зв’язки-
dc.subjectвиробниче навчання-
dc.subjectінноваційні методи-
dc.titleВИКОРИСТАННЯ КЕЙСОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ» ІЗ УРАХУВАННЯМ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВuk_UK
dc.title.alternativeThe Use of Key Technology in the Industrial Training Course "Technology Of Garments" According to the Interdisciplinary Connectionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
27.pdf362,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.