Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3154
Title: ВИКОРИСТАННЯ КЕЙСОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ» ІЗ УРАХУВАННЯМ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ
Other Titles: The Use of Key Technology in the Industrial Training Course "Technology Of Garments" According to the Interdisciplinary Connections
Authors: Стаченко, О. В.
Stachenko, O.
Keywords: keys method
keys of technologies
monitoring
interdisciplinary connections
industrial training
innovative methods
кейс метод
кейс технология
мониторинг
межпредметные связи
производственное обучение
инновационные методи
кейс метод
кейс технологія
моніторинг
міжпредметні зв’язки
виробниче навчання
інноваційні методи
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Стаченко О. В. Використання кейсових технологій на уроках виробничого навчання при вивченні дисципліни "Технологія швейних виробів" враховуючи міжпредметні зв’язки / О. В. Стаченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 156-161.
Abstract: The article shows interconnection of disciplines in an educational process, and how the preliminary studied disciplines influence on the level of students` knowledge and abilities during lessons on the production teaching. Monitoring of academic group is conducted on the exposure of activity and sequence of implementation of different types of operations with the interval of 10min. It is suggested to perfect the lesson of the production teaching by introduction keys of technologies for comfort and the best mastering of educational material by students. Рассмотрена взаимосвязь дисциплин в учебном процессе, и каким образом предварительно изученные дисциплины влияют на уровень знаний и умений студентов во время уроков по производственному обучению. Проведен мониторинг академической группы на выявление активности и последовательности выполнения разных видов операций с интервалом 10мин. Предлагается усовершенствовать урок производственного обучения путем введения кейс-технологий для удобства и лучшего усвоения учебного материала студентами.
Розглянуто взаємозв’язок дисциплін у процесі навчання, та яким чином попередньо вивчені дисципліни впливають на рівень знань та вмінь студентів під час уроків із виробничого навчання. Проведено моніторинг академічної групи на виявлення активності та послідовності виконання різних видів операцій з інтервалом 10хв. Запропоновано вдосконалення уроку виробничого навчання шляхом введення кейс- технологій для зручності та кращого засвоєння навчального матеріалу студентами.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3154
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf362,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.