Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3151
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРодіонова, А. О.-
dc.contributor.authorСамойлова, С. Л.-
dc.contributor.authorRodionova, A.-
dc.contributor.authorSamoilova, S.-
dc.date.accessioned2014-02-18T08:03:44Z-
dc.date.available2014-02-18T08:03:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРодіонова А. О. Комп’ютерне тестування як метод кількісного педагогічного вимірювання / А. О. Родіонова, С. Л. Самойлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 140-145.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3151-
dc.description.abstractIn this article a review of different approaches to computer testing of student assessment organization is presented. Problem solution has not only quantitative characteristics of a teaching process but also its quality is given. Functional capabilities of a number of commercial andauthor’s computer testing programs are considered. The need for further studying, generalizing and theoretical substantiating computer measures of training results is emphasized. Приведен обзор разных подходов к организации компьютерного тестового оценивания достижений студентов, решения задач как количественной характеристики учебного процесса, так и его качества. Авторами рассмотрены функциональные возможности ряда коммерческих и авторских программ компьютерного тестирования. Акцентировано внимание на необходимость дальнейшего изучения, обобщения и теоретического обоснования вопросов компьютерного измерения результатов обучения.uk_UK
dc.description.abstractНаведено огляд різних підходів до організації комп’ютерного тестового оцінювання досягнень студентів, вирішення задач як кількісної характеристики навчального процесу, так і його якості. Авторами розглянуто функціональні можливості ряду комерційних і авторських програм комп’ютерного тестування. Наголошено на необхідності подальшого вивчення, узагальнення і теоретичного обґрунтування питань комп’ютерного вимірювання результатів навчання.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectinformation technologiesuk_UK
dc.subjectsoftware engineeringuk_UK
dc.subjectauthor softwareuk_UK
dc.subjectknowledge assessment systemuk_UK
dc.subjectmonitoring of training resultsuk_UK
dc.subjectcomputer testing of knowledgeuk_UK
dc.subjectcomplex monitoring of knowledge qualityuk_UK
dc.subjectобеспечениеuk_UK
dc.subjectавторские разработкиuk_UK
dc.subjectинформационные технологииuk_UK
dc.subjectсистема оценивания знанийuk_UK
dc.subjectкомпьютерное тестированиеuk_UK
dc.subjectконтроль результатов обученияuk_UK
dc.subjectкомплексный мониторинг качестваuk_UK
dc.subjectінформаційні технології-
dc.subjectпрофесійне програмне забезпечення-
dc.subjectавторські розробки-
dc.subjectсистема оцінювання знань-
dc.subjectконтроль результатів навчання-
dc.subjectкомп’ютерне тестування-
dc.subjectкомплексний моніторинг якості освіти-
dc.titleКОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД КІЛЬКІСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ВИМІРЮВАННЯuk_UK
dc.title.alternativeComputer Testing аs а Method оf Quantitative Pedagogical Measuresuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24.pdf327,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.