Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3151
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Родіонова, А. О. | - |
dc.contributor.author | Самойлова, С. Л. | - |
dc.contributor.author | Rodionova, A. | - |
dc.contributor.author | Samoilova, S. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-18T08:03:44Z | - |
dc.date.available | 2014-02-18T08:03:44Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Родіонова А. О. Комп’ютерне тестування як метод кількісного педагогічного вимірювання / А. О. Родіонова, С. Л. Самойлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 140-145. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3151 | - |
dc.description.abstract | In this article a review of different approaches to computer testing of student assessment organization is presented. Problem solution has not only quantitative characteristics of a teaching process but also its quality is given. Functional capabilities of a number of commercial andauthor’s computer testing programs are considered. The need for further studying, generalizing and theoretical substantiating computer measures of training results is emphasized. Приведен обзор разных подходов к организации компьютерного тестового оценивания достижений студентов, решения задач как количественной характеристики учебного процесса, так и его качества. Авторами рассмотрены функциональные возможности ряда коммерческих и авторских программ компьютерного тестирования. Акцентировано внимание на необходимость дальнейшего изучения, обобщения и теоретического обоснования вопросов компьютерного измерения результатов обучения. | uk_UK |
dc.description.abstract | Наведено огляд різних підходів до організації комп’ютерного тестового оцінювання досягнень студентів, вирішення задач як кількісної характеристики навчального процесу, так і його якості. Авторами розглянуто функціональні можливості ряду комерційних і авторських програм комп’ютерного тестування. Наголошено на необхідності подальшого вивчення, узагальнення і теоретичного обґрунтування питань комп’ютерного вимірювання результатів навчання. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Українська інженерно-педагогічна академія | uk_UK |
dc.subject | information technologies | uk_UK |
dc.subject | software engineering | uk_UK |
dc.subject | author software | uk_UK |
dc.subject | knowledge assessment system | uk_UK |
dc.subject | monitoring of training results | uk_UK |
dc.subject | computer testing of knowledge | uk_UK |
dc.subject | complex monitoring of knowledge quality | uk_UK |
dc.subject | обеспечение | uk_UK |
dc.subject | авторские разработки | uk_UK |
dc.subject | информационные технологии | uk_UK |
dc.subject | система оценивания знаний | uk_UK |
dc.subject | компьютерное тестирование | uk_UK |
dc.subject | контроль результатов обучения | uk_UK |
dc.subject | комплексный мониторинг качества | uk_UK |
dc.subject | інформаційні технології | - |
dc.subject | професійне програмне забезпечення | - |
dc.subject | авторські розробки | - |
dc.subject | система оцінювання знань | - |
dc.subject | контроль результатів навчання | - |
dc.subject | комп’ютерне тестування | - |
dc.subject | комплексний моніторинг якості освіти | - |
dc.title | КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД КІЛЬКІСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ВИМІРЮВАННЯ | uk_UK |
dc.title.alternative | Computer Testing аs а Method оf Quantitative Pedagogical Measures | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 327,49 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.