Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3151
Title: | КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД КІЛЬКІСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ВИМІРЮВАННЯ |
Other Titles: | Computer Testing аs а Method оf Quantitative Pedagogical Measures |
Authors: | Родіонова, А. О. Самойлова, С. Л. Rodionova, A. Samoilova, S. |
Keywords: | information technologies software engineering author software knowledge assessment system monitoring of training results computer testing of knowledge complex monitoring of knowledge quality обеспечение авторские разработки информационные технологии система оценивания знаний компьютерное тестирование контроль результатов обучения комплексный мониторинг качества інформаційні технології професійне програмне забезпечення авторські розробки система оцінювання знань контроль результатів навчання комп’ютерне тестування комплексний моніторинг якості освіти |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Citation: | Родіонова А. О. Комп’ютерне тестування як метод кількісного педагогічного вимірювання / А. О. Родіонова, С. Л. Самойлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 140-145. |
Abstract: | In this article a review of different approaches to computer testing of student assessment
organization is presented. Problem solution has not only quantitative characteristics of a teaching process but also its quality is given. Functional capabilities of a number of commercial andauthor’s computer testing programs are considered. The need for further studying, generalizing and theoretical substantiating computer measures of training results is emphasized. Приведен обзор разных подходов к организации компьютерного тестового оценивания
достижений студентов, решения задач как количественной характеристики учебного
процесса, так и его качества. Авторами рассмотрены функциональные возможности ряда
коммерческих и авторских программ компьютерного тестирования. Акцентировано
внимание на необходимость дальнейшего изучения, обобщения и теоретического
обоснования вопросов компьютерного измерения результатов обучения. Наведено огляд різних підходів до організації комп’ютерного тестового оцінювання досягнень студентів, вирішення задач як кількісної характеристики навчального процесу, так і його якості. Авторами розглянуто функціональні можливості ряду комерційних і авторських програм комп’ютерного тестування. Наголошено на необхідності подальшого вивчення, узагальнення і теоретичного обґрунтування питань комп’ютерного вимірювання результатів навчання. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3151 |
ISSN: | 2074-8922 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.