Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3151
Title: КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД КІЛЬКІСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ВИМІРЮВАННЯ
Other Titles: Computer Testing аs а Method оf Quantitative Pedagogical Measures
Authors: Родіонова, А. О.
Самойлова, С. Л.
Rodionova, A.
Samoilova, S.
Keywords: information technologies
software engineering
author software
knowledge assessment system
monitoring of training results
computer testing of knowledge
complex monitoring of knowledge quality
обеспечение
авторские разработки
информационные технологии
система оценивания знаний
компьютерное тестирование
контроль результатов обучения
комплексный мониторинг качества
інформаційні технології
професійне програмне забезпечення
авторські розробки
система оцінювання знань
контроль результатів навчання
комп’ютерне тестування
комплексний моніторинг якості освіти
Issue Date: 2013
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Родіонова А. О. Комп’ютерне тестування як метод кількісного педагогічного вимірювання / А. О. Родіонова, С. Л. Самойлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 140-145.
Abstract: In this article a review of different approaches to computer testing of student assessment organization is presented. Problem solution has not only quantitative characteristics of a teaching process but also its quality is given. Functional capabilities of a number of commercial andauthor’s computer testing programs are considered. The need for further studying, generalizing and theoretical substantiating computer measures of training results is emphasized. Приведен обзор разных подходов к организации компьютерного тестового оценивания достижений студентов, решения задач как количественной характеристики учебного процесса, так и его качества. Авторами рассмотрены функциональные возможности ряда коммерческих и авторских программ компьютерного тестирования. Акцентировано внимание на необходимость дальнейшего изучения, обобщения и теоретического обоснования вопросов компьютерного измерения результатов обучения.
Наведено огляд різних підходів до організації комп’ютерного тестового оцінювання досягнень студентів, вирішення задач як кількісної характеристики навчального процесу, так і його якості. Авторами розглянуто функціональні можливості ряду комерційних і авторських програм комп’ютерного тестування. Наголошено на необхідності подальшого вивчення, узагальнення і теоретичного обґрунтування питань комп’ютерного вимірювання результатів навчання.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3151
ISSN: 2074-8922
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf327,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.