Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3151
Назва: КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ ЯК МЕТОД КІЛЬКІСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ВИМІРЮВАННЯ
Інші назви: Computer Testing аs а Method оf Quantitative Pedagogical Measures
Автори: Родіонова, А. О.
Самойлова, С. Л.
Rodionova, A.
Samoilova, S.
Ключові слова: information technologies
software engineering
author software
knowledge assessment system
monitoring of training results
computer testing of knowledge
complex monitoring of knowledge quality
обеспечение
авторские разработки
информационные технологии
система оценивания знаний
компьютерное тестирование
контроль результатов обучения
комплексный мониторинг качества
інформаційні технології
професійне програмне забезпечення
авторські розробки
система оцінювання знань
контроль результатів навчання
комп’ютерне тестування
комплексний моніторинг якості освіти
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Родіонова А. О. Комп’ютерне тестування як метод кількісного педагогічного вимірювання / А. О. Родіонова, С. Л. Самойлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 140-145.
Короткий огляд (реферат): In this article a review of different approaches to computer testing of student assessment organization is presented. Problem solution has not only quantitative characteristics of a teaching process but also its quality is given. Functional capabilities of a number of commercial andauthor’s computer testing programs are considered. The need for further studying, generalizing and theoretical substantiating computer measures of training results is emphasized. Приведен обзор разных подходов к организации компьютерного тестового оценивания достижений студентов, решения задач как количественной характеристики учебного процесса, так и его качества. Авторами рассмотрены функциональные возможности ряда коммерческих и авторских программ компьютерного тестирования. Акцентировано внимание на необходимость дальнейшего изучения, обобщения и теоретического обоснования вопросов компьютерного измерения результатов обучения.
Наведено огляд різних підходів до організації комп’ютерного тестового оцінювання досягнень студентів, вирішення задач як кількісної характеристики навчального процесу, так і його якості. Авторами розглянуто функціональні можливості ряду комерційних і авторських програм комп’ютерного тестування. Наголошено на необхідності подальшого вивчення, узагальнення і теоретичного обґрунтування питань комп’ютерного вимірювання результатів навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3151
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf327,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.