Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Название: | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ СТРУКТУРИ ДІЯЛЬНОСТІ |
Другие названия: | Modern Approaches to Organization of Innovative Engineers-Teachersork on the Basis of Analysis of the Structure Activity |
Авторы: | Штефан, Л. В. Shtefan, L. |
Ключевые слова: | will action emotion task tool engineer-teacher innovative activity motive need attention воля действие эмоция задача средство инженер-педагог инновационная деятельность мотив нужда потребность воля дія емоція задача засіб інженер-педагог інноваційна діяльність мотив нужда потреба |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Українська інженерно-педагогічна академія |
Библиографическое описание: | Штефан Л. В. Сучасні підходи до організації інноваційної діяльності інженерів-педагогів на основі аналізу структури діяльності / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 23-28. |
Краткий осмотр (реферат): | The author shows an analysis of approaches to organization of innovative engineers-
teachers work on the basis of analyzing the structure of activity. The final was based on the
structure of activities proposed by V. Davydov. This allowed to concretize such components as
needs, demands, emotions, goals, actions, motives, means, and attention of engineer-teacher, based
on his activities organized on the basis of innovation. Проведен анализ подходов к организации инновационной деятельности инженеров-
педагогов на основе анализа структуры деятельности. В качестве последней за основу была
взята структура деятельности, предложенная В. Давыдовым. Это позволило
конкретизировать такие компоненты деятельности как нужда, потребность, эмоции, задачи,
действия, мотивы, средства, воля и внимание инженера-педагога, исходя из его
деятельности, организованной на инновационных основах. Проведено аналіз підходів до організації інноваційної діяльності інженерівпедагогів на основі аналізу структури діяльності. В якості останньої за основу було взято структуру діяльності, запропоновану В. Давидовим. Це дозволило конкретизувати такі компоненти діяльності як нужда, потреба, емоції, задачі, дії, мотиви, засоби, воля та увага інженера-педагога відповідно до його діяльності на інноваційних засадах. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/3093 |
ISSN: | 2074-8922 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | 303,35 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.