Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефан, Л. В.-
dc.contributor.authorShtefan, L.-
dc.date.accessioned2014-02-17T09:26:06Z-
dc.date.available2014-02-17T09:26:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШтефан Л. В. Сучасні підходи до організації інноваційної діяльності інженерів-педагогів на основі аналізу структури діяльності / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 23-28.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3093-
dc.description.abstractThe author shows an analysis of approaches to organization of innovative engineers- teachers work on the basis of analyzing the structure of activity. The final was based on the structure of activities proposed by V. Davydov. This allowed to concretize such components as needs, demands, emotions, goals, actions, motives, means, and attention of engineer-teacher, based on his activities organized on the basis of innovation. Проведен анализ подходов к организации инновационной деятельности инженеров- педагогов на основе анализа структуры деятельности. В качестве последней за основу была взята структура деятельности, предложенная В. Давыдовым. Это позволило конкретизировать такие компоненты деятельности как нужда, потребность, эмоции, задачи, действия, мотивы, средства, воля и внимание инженера-педагога, исходя из его деятельности, организованной на инновационных основах.uk_UK
dc.description.abstractПроведено аналіз підходів до організації інноваційної діяльності інженерівпедагогів на основі аналізу структури діяльності. В якості останньої за основу було взято структуру діяльності, запропоновану В. Давидовим. Це дозволило конкретизувати такі компоненти діяльності як нужда, потреба, емоції, задачі, дії, мотиви, засоби, воля та увага інженера-педагога відповідно до його діяльності на інноваційних засадах.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУкраїнська інженерно-педагогічна академіяuk_UK
dc.subjectwilluk_UK
dc.subjectactionuk_UK
dc.subjectemotionuk_UK
dc.subjecttaskuk_UK
dc.subjecttooluk_UK
dc.subjectengineer-teacheruk_UK
dc.subjectinnovative activityuk_UK
dc.subjectmotiveuk_UK
dc.subjectneeduk_UK
dc.subjectattentionuk_UK
dc.subjectволяuk_UK
dc.subjectдействиеuk_UK
dc.subjectэмоцияuk_UK
dc.subjectзадачаuk_UK
dc.subjectсредствоuk_UK
dc.subjectинженер-педагогuk_UK
dc.subjectинновационная деятельностьuk_UK
dc.subjectмотивuk_UK
dc.subjectнуждаuk_UK
dc.subjectпотребностьuk_UK
dc.subjectволя-
dc.subjectдія-
dc.subjectемоція-
dc.subjectзадача-
dc.subjectзасіб-
dc.subjectінженер-педагог-
dc.subjectінноваційна діяльність-
dc.subjectмотив-
dc.subjectнужда-
dc.subjectпотреба-
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ СТРУКТУРИ ДІЯЛЬНОСТІuk_UK
dc.title.alternativeModern Approaches to Organization of Innovative Engineers-Teachersork on the Basis of Analysis of the Structure Activityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf303,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.