Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Назва: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ НА ОСНОВІ АНАЛІЗУ СТРУКТУРИ ДІЯЛЬНОСТІ
Інші назви: Modern Approaches to Organization of Innovative Engineers-Teachersork on the Basis of Analysis of the Structure Activity
Автори: Штефан, Л. В.
Shtefan, L.
Ключові слова: will
action
emotion
task
tool
engineer-teacher
innovative activity
motive
need
attention
воля
действие
эмоция
задача
средство
инженер-педагог
инновационная деятельность
мотив
нужда
потребность
воля
дія
емоція
задача
засіб
інженер-педагог
інноваційна діяльність
мотив
нужда
потреба
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Штефан Л. В. Сучасні підходи до організації інноваційної діяльності інженерів-педагогів на основі аналізу структури діяльності / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 23-28.
Короткий огляд (реферат): The author shows an analysis of approaches to organization of innovative engineers- teachers work on the basis of analyzing the structure of activity. The final was based on the structure of activities proposed by V. Davydov. This allowed to concretize such components as needs, demands, emotions, goals, actions, motives, means, and attention of engineer-teacher, based on his activities organized on the basis of innovation. Проведен анализ подходов к организации инновационной деятельности инженеров- педагогов на основе анализа структуры деятельности. В качестве последней за основу была взята структура деятельности, предложенная В. Давыдовым. Это позволило конкретизировать такие компоненты деятельности как нужда, потребность, эмоции, задачи, действия, мотивы, средства, воля и внимание инженера-педагога, исходя из его деятельности, организованной на инновационных основах.
Проведено аналіз підходів до організації інноваційної діяльності інженерівпедагогів на основі аналізу структури діяльності. В якості останньої за основу було взято структуру діяльності, запропоновану В. Давидовим. Це дозволило конкретизувати такі компоненти діяльності як нужда, потреба, емоції, задачі, дії, мотиви, засоби, воля та увага інженера-педагога відповідно до його діяльності на інноваційних засадах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3093
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf303,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.