Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2892
Название: САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
Другие названия: Self-Realization of Students at Lessons of Higher Mathematics
Авторы: Олексенко, В. М.
Oleksenko, V.
Ключевые слова: higher mathematics
studying
self-realization
studactive lesson
student
McNamara criterion
pedagogical experiment
обучение
высшая математика,
самореализация
студактивное занятие
студент
критерии Макнамары
педагогический эксперимент
вища математика
навчання
самореалізація
студактивне заняття
студент
критерій Макнамари
педагогічний експеримент
Дата публикации: 2012
Издательство: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Библиографическое описание: Олексенко, В. М. Самореалізація студентів на заняттях із вищої математики [Текст] / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 297-302.
Краткий осмотр (реферат): The results of a pedagogical experiment concerning self-realization of students in classes of higher mathematics are listed. It is determined that studying which is oriented at aim-directed systematic self-realization is provided in unity of intellectual, physical and humane development at studactive lessons. The components of this process and basic skills of students are revealed. According to McNamara criterion it is proved that using studactive lessons by studying higher mathematics favors self-realization of students.
Наведено результати педагогічного експерименту щодо самореалізації студентів на заняттях із вищої математики. Встановлено, що навчання, яке орієнтоване на цілеспрямовану систематичну самореалізацію, забезпечується в єдності інтелектуального, фізичного і гуманного розвитку на студактивних заняттях. Розкрито компоненти цього процесу та основні вміння студентів. За критерієм Макнамари доведено, що застосування студактивних занять при вивченні вищої математики сприяє самореалізації студентів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2892
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12ovmlhm.pdf316,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.