Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2892
Назва: САМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
Інші назви: Self-Realization of Students at Lessons of Higher Mathematics
Автори: Олексенко, В. М.
Oleksenko, V.
Ключові слова: higher mathematics
studying
self-realization
studactive lesson
student
McNamara criterion
pedagogical experiment
обучение
высшая математика,
самореализация
студактивное занятие
студент
критерии Макнамары
педагогический эксперимент
вища математика
навчання
самореалізація
студактивне заняття
студент
критерій Макнамари
педагогічний експеримент
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Бібліографічний опис: Олексенко, В. М. Самореалізація студентів на заняттях із вищої математики [Текст] / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 297-302.
Короткий огляд (реферат): The results of a pedagogical experiment concerning self-realization of students in classes of higher mathematics are listed. It is determined that studying which is oriented at aim-directed systematic self-realization is provided in unity of intellectual, physical and humane development at studactive lessons. The components of this process and basic skills of students are revealed. According to McNamara criterion it is proved that using studactive lessons by studying higher mathematics favors self-realization of students.
Наведено результати педагогічного експерименту щодо самореалізації студентів на заняттях із вищої математики. Встановлено, що навчання, яке орієнтоване на цілеспрямовану систематичну самореалізацію, забезпечується в єдності інтелектуального, фізичного і гуманного розвитку на студактивних заняттях. Розкрито компоненти цього процесу та основні вміння студентів. За критерієм Макнамари доведено, що застосування студактивних занять при вивченні вищої математики сприяє самореалізації студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2892
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12ovmlhm.pdf316,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.