Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2892
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлексенко, В. М.-
dc.contributor.authorOleksenko, V.-
dc.date.accessioned2013-12-11T12:27:49Z-
dc.date.available2013-12-11T12:27:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationОлексенко, В. М. Самореалізація студентів на заняттях із вищої математики [Текст] / В. М. Олексенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 297-302.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2892-
dc.description.abstractThe results of a pedagogical experiment concerning self-realization of students in classes of higher mathematics are listed. It is determined that studying which is oriented at aim-directed systematic self-realization is provided in unity of intellectual, physical and humane development at studactive lessons. The components of this process and basic skills of students are revealed. According to McNamara criterion it is proved that using studactive lessons by studying higher mathematics favors self-realization of students.uk_UK
dc.description.abstractНаведено результати педагогічного експерименту щодо самореалізації студентів на заняттях із вищої математики. Встановлено, що навчання, яке орієнтоване на цілеспрямовану систематичну самореалізацію, забезпечується в єдності інтелектуального, фізичного і гуманного розвитку на студактивних заняттях. Розкрито компоненти цього процесу та основні вміння студентів. За критерієм Макнамари доведено, що застосування студактивних занять при вивченні вищої математики сприяє самореалізації студентів.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherUkrainian Engineering Pedagogics Academyuk_UK
dc.subjecthigher mathematicsuk_UK
dc.subjectstudyinguk_UK
dc.subjectself-realizationuk_UK
dc.subjectstudactive lessonuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.subjectMcNamara criterionuk_UK
dc.subjectpedagogical experimentuk_UK
dc.subjectобучениеuk_UK
dc.subjectвысшая математика,uk_UK
dc.subjectсамореализацияuk_UK
dc.subjectстудактивное занятиеuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectкритерии Макнамарыuk_UK
dc.subjectпедагогический экспериментuk_UK
dc.subjectвища математика-
dc.subjectнавчання-
dc.subjectсамореалізація-
dc.subjectстудактивне заняття-
dc.subjectстудент-
dc.subjectкритерій Макнамари-
dc.subjectпедагогічний експеримент-
dc.titleСАМОРЕАЛІЗАЦІЯ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИuk_UK
dc.title.alternativeSelf-Realization of Students at Lessons of Higher Mathematicsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12ovmlhm.pdf316,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.