Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2883
Назва: ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ
Інші назви: Psychophysiological Aspects of the use of Informative-communicative Technologies (ICT) in Higher Education
Автори: Кравченко, Н. В.
Kravchenko, N.
Ключові слова: information and communication technologies
applications of ICT in education
psychophysiology
pedagogical competence
higher education
информационно-коммуникационные технологии
способы применения ИКТ
психофизиология человека
педагогические компетенции
высшая школа
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ukrainian Engineering Pedagogical Academy
Короткий огляд (реферат): The paper proves the urgency of psychophysiological aspect research of use of information and communication technologies in teaching, designates psychological and physiological features of cognitive activity. Practical recommendations how to use the information and communication technologies are grounded in educational process of the higher institution according to the personal psychophysiology.
Опис: Кравченко, Н. В. Психофізіологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ВНЗ [Текст] / Н. В. Кравченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 155-159.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2883
ISSN: 2074-8922
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12knvthe.pdf207,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.