Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2883
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравченко, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Kravchenko, N. | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-09T09:32:25Z | - |
dc.date.available | 2013-12-09T09:32:25Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Кравченко, Н. В. Психофізіологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ВНЗ [Текст] / Н. В. Кравченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 155-159. | - |
dc.identifier.issn | 2074-8922 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2883 | - |
dc.description.abstract | The paper proves the urgency of psychophysiological aspect research of use of information and communication technologies in teaching, designates psychological and physiological features of cognitive activity. Practical recommendations how to use the information and communication technologies are grounded in educational process of the higher institution according to the personal psychophysiology. | uk_UK |
dc.description.abstract | Доведено актуальність дослідження психофізіологічного аспекту використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні, визначено психологічні та фізіологічні особливості когнітивної діяльності, обґрунтовано практичні рекомендації до використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі вищої школи з урахуванням психофізіології людини. | - |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Ukrainian Engineering Pedagogical Academy | uk_UK |
dc.subject | information and communication technologies | uk_UK |
dc.subject | applications of ICT in education | uk_UK |
dc.subject | psychophysiology | uk_UK |
dc.subject | pedagogical competence | uk_UK |
dc.subject | higher education | uk_UK |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | uk_UK |
dc.subject | способы применения ИКТ | uk_UK |
dc.subject | психофизиология человека | uk_UK |
dc.subject | педагогические компетенции | uk_UK |
dc.subject | высшая школа | uk_UK |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | - |
dc.subject | засоби використання ІКТ у навчанні | - |
dc.subject | психофізіологія людини | - |
dc.subject | педагогічні компетенції | - |
dc.subject | вища школа | - |
dc.title | ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗ | uk_UK |
dc.title.alternative | Psychophysiological Aspects of the use of Informative-communicative Technologies (ICT) in Higher Education | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12knvthe.pdf | 207,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.