Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/2883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Н. В.-
dc.contributor.authorKravchenko, N.-
dc.date.accessioned2013-12-09T09:32:25Z-
dc.date.available2013-12-09T09:32:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКравченко, Н. В. Психофізіологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ВНЗ [Текст] / Н. В. Кравченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - Вип. 34-35. - С. 155-159.-
dc.identifier.issn2074-8922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2883-
dc.description.abstractThe paper proves the urgency of psychophysiological aspect research of use of information and communication technologies in teaching, designates psychological and physiological features of cognitive activity. Practical recommendations how to use the information and communication technologies are grounded in educational process of the higher institution according to the personal psychophysiology.uk_UK
dc.description.abstractДоведено актуальність дослідження психофізіологічного аспекту використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні, визначено психологічні та фізіологічні особливості когнітивної діяльності, обґрунтовано практичні рекомендації до використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі вищої школи з урахуванням психофізіології людини.-
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherUkrainian Engineering Pedagogical Academyuk_UK
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UK
dc.subjectapplications of ICT in educationuk_UK
dc.subjectpsychophysiologyuk_UK
dc.subjectpedagogical competenceuk_UK
dc.subjecthigher educationuk_UK
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk_UK
dc.subjectспособы применения ИКТuk_UK
dc.subjectпсихофизиология человекаuk_UK
dc.subjectпедагогические компетенцииuk_UK
dc.subjectвысшая школаuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології-
dc.subjectзасоби використання ІКТ у навчанні-
dc.subjectпсихофізіологія людини-
dc.subjectпедагогічні компетенції-
dc.subjectвища школа-
dc.titleПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВНЗuk_UK
dc.title.alternativePsychophysiological Aspects of the use of Informative-communicative Technologies (ICT) in Higher Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12knvthe.pdf207,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.